20.10.05

Globalisaatio; Ilo ja Kunnia


ROUVA TASAVALLAN PRESIDENTTI DAGBLADETIN TILAISUUDESSA TUKHOLMASSA 19.10.2005
(kuva ei ole sieltä vaan presidentin omalta saitilta ja otettu ECOSOCin kokouksessa kesäkuussa 2005)

Globalisaatiota
Globalisaatiota pelätään
Globalisaatiota pelätään sitä
Globalisaatiota pelätään sitä vastaan
Globalisaatiota pelätään sitä vastaan halutaan
Globalisaatiota pelätään sitä vastaan halutaan suojautua
Globalisaatiota pelätään sitä vastaan halutaan suojautua se nähdään
Globalisaatiota pelätään sitä vastaan halutaan suojautua se nähdään mahdollisuutena
Globalisaatiota pelätään sitä vastaan halutaan suojautua se nähdään mahdollisuutena parempaan
Globalisaatiota pelätään sitä vastaan halutaan suojautua se nähdään mahdollisuutena parempaan elämään kaikille
Globalisaatiota pelätään sitä vastaan halutaan suojautua se nähdään mahdollisuutena parempaan elämään kaikille ihmisille


Kärjistäen maailman ihmisille voisi sanoa.
kärjistäen ihmisille voisi sanoa.
kärjistäen voisi sanoa.
kärjistäen sanoa.
sanoa.
kärjistäen

Globalisaatio

pelätään
pelätään sitä
pelätään sitä vastaan
pelätään sitä vastaan halutaan
pelätään sitä vastaan halutaan suojautua
pelätään halutaan suojautua
pelätään suojautua
pelätään

se nähdään
se nähdään mahdollisuutena
se nähdään mahdollisuutena parempaan
se nähdään mahdollisuutena parempaan elämään
se nähdään mahdollisuutena parempaan elämään kaikille
se nähdään mahdollisuutena parempaan elämään kaikille ihmisille
se nähdään mahdollisuutena elämään ihmisille
se nähdään mahdollisuutena elämään

nähdään mahdollisuutena
Globalisaatio

kaiken hyvän mahdollisuus
kaiken mahdollisuus
kaiken
kaiken lähde
kaiken pahan lähde

Globalisaatio

minä
minä olen
minä olen sitä
minä olen sitä mieltä
tarjoaa suuria mahdollisuuksia
tarjoaa suuria
tarjoaa

globalisaatio

Ruotsilla
on nyt suuri vastuu
nyt suuri vastuu
suuri vastuu
vastuu

Globalisaatio

Minulle
suuri ilo ja kunnia
ilo ja kunnia
iloja
kunnia
Minulle kunnia
Minulle

Globalisaatio

Ei kommentteja: