23.8.06

Rakastan, niin kuin aina

Innostuin taas kokeilemaan Leevin google-runokonetta. Compiled 8/23/2006 8:21:15 AM GMT Leevi Lehdon Google Poems-koneella

***

Niin kauan, kuin saan
vain sinua, sinua rakastan
sinua ajatuksissani rakastan sinua
katseissani rakastan sinua kun olet kanssani
rakastan sinua

sen sinä sait aikaan.
Nyt kyyneleet poskilleni tuli, kun näin sinut,
niin sydämeni suli. Sinä saat silmäni loistamaan
ja suuni toistamaan:
rakastan sinua.

On kiva kun kielesi käy
minun suussa. Minulle ei merkitse muu
kuin rakkaus, koska olet
niin kuuma pakkaus
rakastan sinua niin että en unta saa, ...

Kun niin vihaan
etteivät silmäni enää sulkeudu
kun niin rakastan että ne auki
minä sanon sen kaikille:
minä rakastan sinua.

Teinkö 1972 jotain väärin?
Vai oliko niin tarkoitettu?
samalla tavalla kuin ennenkin,
mutta en silti pysty antamaan anteeksi. Miksi
rakastan sinua vielä

en koskaan
halua luopua sinusta, rakastan sinua niin
etten näe pimeyttä enää kuin pienissä määrin
että pääni tuntuu hajoavan
rakastan sinua niin

Minulla on
kärsivällisyyttä enemmän
kuin koskaan voit aavistaa. Haluaisin
opettaa sinuakin olemaan kärsivällinen.
rakastan sinua niin valtavasti

Niin kuin haaksirikkoutunut
vihaa merta, tai jonglööri vihaa mokia,
niin kuin emäntä vihaa
odottamattomia vieraita
rakastan sinua niin paljon

Vai pitääkö hlö, Minä,
niin paljon omasta reaktiostaan,
kun tapaa henkilön, Sinä, että sanoo lauseen yksi
ja itse asiassa siis sanoo:
Minä rakastan omaani...

{ Minäkin rakastan sinua todella paljon ja oli erittäin ihanaa
kun kirjoitit minulle suloisen runon. Ilta oli silti kiva ja nautin seurastasi
niin kuin aina. }

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana, voi kauhia kui ihana!

Hanhensulka kirjoitti...

Kiitos kommentista, oi Tuntematon, joskus tuo Leevin Google/kone tekee todella hyvää peurstyötä, ongelmana on aineiston muokkaaminen, mutta niinhän se on muunkin runouden kanssa.